wtorek, 30 lipca 2013

Mona Lisa

Portret Mona Lisy został wyhaftowany techniką haftu gobelinowego.Moim zdaniem był trudny do zrobienia z uwagi na dość ciemną kolorystykę. Do wykonania tego portretu zostały wykorzystane muliny w  odcieniach brązu, beżu, ecru, zielonego oraz dużo koloru czarnego.
Dla mnie bardzo trudnym było wykonanie twarzy, szyi, dekoltu oraz rąk Mona Lisy. Bowiem zdawałam sobie sprawę że te elementy są w tym portrecie najważniejsze i wymagają od wykonawcy dokładności.
Ten portret jest dla mnie ważny, gdyż Mona Lisa należy do moich ulubionych dzieł malarskich.  Wzór znalazłam w kramie z robótkami, dodatek specjalny nr 4/2002. Portret haftowałam około 4 miesięcy. Ma wymiary około 54 x 39 cm. Został ozdobiony ramą koloru brązowego i paskiem koloru złotego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz