wtorek, 19 marca 2013

Ubranka dla lalek barbie + naszyjnik z muszlami

Na początku prezentacji moich robótek szydełkowych chciałabym przedstawić kilka ubranek dla lalek barbie mojej córki, które wykonywałam do zabawy z moim dzieckiem. Szydełkowałam wówczas kapelusze, berety,  sukienki, torebeczki a nawet getry - bardzo dobrze się przy tym bawiąc. Victoria robiła pokaz mody dla lalek wykorzystując moją szydełkową kolekcję. 


Naszyjnik z muszelek powstał na wakacjach w Chorwacji. Vici nazbierała muszelki nad morzem, więc podczas popołudniowej kawy zrobiłam na szydełku naszyjnik. Vici jest z niego bardzo dumna.


Do wykonania kolekcji ubranek wykorzystałam resztki różnokolorowej włóczki, zaś do naszyjnika bawełny maxi, którą stosuję do wykonania serwetek, bieżników oraz firanek.

1 komentarz: