wtorek, 2 września 2014

Kartka okolicznościowa na ślub - odsłona druga - Łabędzie

Kolejna moja kartka wyhaftowana z okazji ślubu, który odbył się w czerwcu. Motywem przewodnim tej kartki są romantyczne łabędzie.

I tym razem kartka również została wykonana haftem krzyżykowym na białej kanwie przy zastosowaniu nici Ariadna. 
Poniżej schemat i kolory.
Schemat tradycyjnie zaczerpnęłam z mojego ulubionego magazynu "Kram z Robótkami".
Wzór łatwy do wykonania, kartę wyhaftowałam bardzo szybko.
Po wyhaftowaniu obrazka, samodzielnie, według własnego pomysłu, wykonałam kartkę oraz specjalnie dopasowaną do niej kopertę. Do wykonania kartki użyłam błękitnego brystolu w białe groszki. Wycięłam miejsce na motyw, przykleiłam wycięty wg rozmiaru kartki haft, a środek podkleiłam białą kartką (tak, by nie było widać tyłu haftu). Dodatkowo wewnątrz przykleiłam życzenia i małą kopertkę na prezent ;). Całość, łącznie z kopertą, dopełniła kolorowa ozdobna taśma samoprzylepna.
Moim zdaniem poprzez zastosowanie kolorowych ozdób kartka wygląda wesoło i bardzo się ożywiła - co idealnie pasuje do szczęśliwego wydarzenia jakim są zaślubiny! :)

Niedługo kolejna ślubna odsłona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz